Förnuft - psykos - insikt - "bitterhet" (jo tjena!)

Att kvinnorna som inte fattar eller tror på detta bara hånskrattar åt texter på det här temat.... eller de män som själva är skitstövlar, som praktexemplaret som kommenterar min blogg med att jag "står längst ner på näringskedjan" och själv stoltserar med att han har fru, barn och flera älskarinnor....

....ja, man kan bara säga skrattar bäst som skrattar sist. Jag må dö som ungkarl och barnlös i värsta fall, och jag tycker synd om den framtids barn, där skitstövel-gener i onödan har fortsatt föras vidare ännu fler generationer...

....men aldrig att jag ger upp att ropa ut mina sanningar. Jag är beredd att föra positiva, bejakande, charmiga, romantiska och kärleksfulla gener vidare!!! ;-)

Inser man sedan också sambanden kring att
*kärlek är förnuft, förälskelse är psykos* får man några bitar till klara för sig...

Men men. Det är ju bara jag som är "bitter"... ;-)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits