Helsinki...

Jag hann fylla 40 först, men nu har jag sett alla nordiska huvudstäder... ja, utom Reykjavik, då...

På McDonalds i Finland är surfandet med The Clouds nätverk gratis en timme...

Vad handikappad man blev på färjan då, inga trådlösa nätverk att ansluta en laptop till på så stora nöjespalats i övrigt, och Telias mobila bredband gick ner totalt nästan direkt när färjan lade ut, men kom igen efter någon kvart och höll ca en halvtimme till. Sedan var man isolerad från omvärlden om man inte gick ut ur hytten.

Hade dock externa hårddisken med mig också, och på den hade jag både två långfilmer jag inte hade sett än, först såg jag.... eh.... jaha, börjar man bli senil nu också....??!? ehhh.... nä, jag får visst återkomma om den... sedan såg jag i alla fall Bubba Ho-Tep med Bruce Campbell... kultig rulle! :-D


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits