Annat skojsigt...

...är ju debuten som föreläsare i Aspergersammanhang, eller för den delen debut som föreläsare över huvud taget, blir det väl strängt taget. Jag rivstartar med en verkligt internatoinell världspremiär, på fredag eftermiddag vid den finländska Empowerment-konferensen i Jyväskylä. Det blir en riktigt kultig resa, iväg med Viking Mariella på onsdag eftermiddag, och hem med Viking Gabriella på måndag förmiddag den 10 november. Det blir två hotellövernattningar i Jyväskylä och en i Helsingfors - åker tåg Helsingfors-Jyväskylä och åter torsdag respektive lördag, och på lördagen blir den trippen efter konferensens slut och jag kommer ner till Helsingfors 20.30 och får en sen lördagkväll och en hel söndag i Helsingfors innan jag måste borda Viking Gabriella först klockan 16.30.

Någon som har några tips på vad man kan hitta på i Helsingfors?

....eller något jag absolut måste hålla ögonen öppna efter i Jyväskylä?

Tänka sig, det finns en Huddinge Hockey-koppling till den staden... Peter Nylander har lirat i JypHT... :-D

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits