Halva Skåne är efter mig...

Jag får nog skaffa ett nytt kontantkort till mobilen, vete fan vad det var för jeppe som hade numret före mig, och om han har avlidit eller vad som hände. Halva Skåne har numret sparat och ringer mig lite nu och då, särskilt när jag inte har telefonen på, eller missar samtal, så att det är jag som får lägga samtalskostnader på att kolla vem i helvete som har ringt.

Människa efter människa som testar en gång, men uppenbarligen inser att numret numera är fel, men var ska jag behöva annonsera om att förra innehavaren inte har det här numret längre för att ha fortsatt utbyte för egen del av det här numret?

Och man frågar sig hur snart efter att ett abonnemang har lagts ner helt och hållet Telia börjar sälja kontantkort med samma nummer?

Egentligen skulle jag reklamera det här, det känns inte som att det har gått direkt schysst till. Jag skulle aldrig ha väntat mig att få ett tidigare använt nummer över huvud taget när jag köpte ett kontantkort, och det här var till råga på allt ett som hade använts av någon form av näringsidkare... Suck.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits