Tackade nej till statistuppdrag...

Blev uppringd från SVT idag om att statera på söndag, när jag redan är upptagen och har lovat möta utsocknes gäster på centralen i samband med fikaträff med vänner från Attentions forum. I gengäld kan jag få statera på annandag pingst i stället.

Provfilmade igår för reklam som ska spelas in 8-9 maj, regissör Felix Herngren, minsann. Vore ju skitkul att träffa, och jobba med, honom!

Och i torsdags var det alltså (många vänner har väl hört det) inspelning av en reklamfilm där jag hade provfilmat in mig för en biroll. Reklam som kommer att sändas i maj, där jag spelar klädd i kostym. Enligt sekretesspunkten i avtalet får jag väl faktiskt inte basunera ut så mycket mer riktigt än, men... i maj, som sagt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits