Men åh.... jag har ju redan varit på TV3...

Det var ju förra veckan lik förbannat. Den kortfattade informationen om veckans avsnitt sade visserligen uttryckligen att det var dejting via Internet man skulle prata om, och Åsa hade ju mött "Gianni" via SprayDate, så jag skulle väl ha anat något. När man klickar upp sidan om just det avsnittet nu är hon på bild, och då står det:

"Vi skapade profilen "Dominant och kåt" på en sexkontaktsida och bad om svar från "en undergiven slav". Två timmar senare hade vi över hundra olästa mail. En tidigare mycket flitig nätdejtare är Giovanni. Han letade dock aldrig efter kärlek, utan efter pengar. Han sol och vårade till sig 135 000 kronor av ett 30-tal kvinnor innan han åkte fast. Lustgården har träffat Åsa som svalde betet, men insåg sitt misstag och lyckades sätta dit honom."

Så jag missade att banda det. Har nu fått nöja mig med att se det i datorn. Får väl höra med Titan om de kan ordna en DVD med inslaget eller maila det som fil.

Fan vad jag vaggade när vi gick längs Götgatan. Den riktiga Gianni måste väl bli riktigt pissed off...


Lustgården, avsnitt 8 av 10.
Lustgårdens hemsida, klicka på länken Webb-TV längst ned till vänster.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits