Jobbat och tjänat pengar...

...på Djurgården-Halmstad på Stadion. 2-0 till Djurgården, närmast i underkant. Synd, för inte vill jag ju se dem vinna och gå bra alltför mycket.... *hehe*

Kommer att jobba med samma sak på alla deras hemmamatcher, alltså inklusive minst två mot lag jag definitivt kommer att fetheja på... tretton hemmamatcher gånger... ja, brutto kommer det att bli femsiffriga pengar totalt under säsongen. Tror det blir utbetalning av det senast intjänade den 25:e i varje månad...

Jobbet? Ja, det är det här med bollinnehav lagen emellan. Sitter med en liten dosa och trycker på en knapp så fort hemmalaget övertar bollinnehavet, en annan när bortalaget gör det, en tredje när bollen går ut över sid- eller kortlinjen eller spelet avstannar i övrigt, utan att domaren har blåst i pipan, och en fjärde knapp i varje sammanhang som domaren blåser i pipan.

Ska finnas på plats rätt många timmar i förväg som mest blev dödtid att vakta datorerna där de var uppställda på pressläktaren, och nu när jag har det helt klart för mig vet jag att jag ska ha med mig något att läsa eller annat att sysselsätta mig med. Totalt på hela arbetspasset blir det åtminstone tresiffrig timlön, så det är helt okej pengar och blir ju ett rent tillskott nu när jag ju inte har något bostadstillägg kvar som ska minskas med alla andra inkomster...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits