Kär i kärleken? Eller hellre i en god fasad?

"Välja första bästa" eller leta och leta och leta utan att riktigt veta efter vad... eller utan att fatta, att idealet man letar ständigt vidare efter är en utopi som inte finns?

Jag förstår inte att inte fler är jordnära nog att se det som jag.

Om en man som längtar hyfsat mycket efter att träffa kvinnan i sitt liv...

och en kvinna som längtar hyfsat mycket efter att träffa mannen i sitt liv...

...råkar mötas och inse att båda längtar efter samma sak, och märker att de uppenbart delar intressen och syn på tvåsamhet i sig...

...så tycker jag det är ett skäl i sig att förutsättningslöst dejta och se vad som kan hända.

De flesta andra som använder nätdejting tycker genast att "honom här ska jag inte ens ha kontakt med, lätt ska det ju inte gå till..."

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits