Och mest lysande av allt...

....det är ju de som inte vet om de där psykos-förnuft-bitarna som inte har problem att se varandra och möta partners...

....medan det är vi som tänkt lite längre och fattar lite mer som har en aura över oss att vara annorlunda, inte blir sedda av de andra, och är för få för att ha något vidare utbud av "varandra" att hitta, utan blir de som har hamnat bredvid och sitter här och är de som har svårt att få uppleva kärleken.

Ja, det är ju rättvist.

<IRONI>Jag är ju så oromantisk och icke kärleksfull, så valhänt och tafflig när det gäller att visa eller prata om känslor och aldrig skulle väl då jag komma med några spontana kramar eller pussar eller orden "jag älskar dig så" till en partner.

Så det är ju verkligen förståeligt om det ska vara så svårt för hugade att se mig... </IRONI>


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits