Hej hopp!

Photo-0112
Hej hopp! Då vet jag hur MMS-funktionen funkar också, inte en dag för sent när jag har haft en MMS-mobil i flera dagar...

Bilden? En av flera tänkbara fina bakgrundsbilder för supportrar av Huddinge Hockey... Kvällen vi aldrig glömmer, kvällen då det lilla menlösa förortslaget drog en publiksiffra i en egen hemmamatch, som bara fyra klubbar någonsin slagit...


Vänta bara tills syster och svåger kommer hem från landet efter semestern och jag kan få datorkabeln och diverse annat till nya Samsungen, och jag kan börja trixa in redan färdiga bilder från datorn i luren också... Den här fick jag lov att göra genom att öppna fotot jag redan hade i datorn och plåta den på datorskärmen med mobilen...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits