Marcus Gabrielsen-historien

Det finns väl inte så mycket ord för vad jag tycker om S***n A********d, N****s P*******n och den tredje åtalade ynglingen - jag greppade bara namnen på två av dem i diskussionstrådarna på Flashback. Vem av dem det är som har dömts hur vet jag inte heller.

 

Signatur Fula Gubben kommer nog nära mina åsikter i frågan med ett inlägg på Flashback:

 

Hjärndöd förortskultur importerad från USA-ghetton av nysvenskar med mindervärdeskomplex. Det här fanns redan på 80-talet, innan vi hade riktiga ghetton i Sverige, och då var det riktigt pinsamt att se. I takt med att våra härliga mångkulturella kranskommuner sjunker ner i misären får dock gängkultursstilen alltmer täckning, vilket betyder att fler kommer att bli ihjälsparkade, nedstuckna, osv. Gated communities är lösningen för oss som vill slippa detta.

 

Själv skulle jag väl iofs av ren självbevarelsedrift ha dragit mig för att fälla kommentarer om att miffon utan social kompetens stod och pinkade i en port 10 meter från en McDonalds-restaurang där det finns toalett att använda, men vad det resulterade i ger åtminstone mig den ofrånkomliga slutsatsen att de här tre vandrande träcken som ser ut som människor har avsagt sig sitt medlemskap av den mänskliga rasen. Rätt att leva bland oss människor borde de aldrig mer ha. Fy fan!!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits