Ett till innan jag går och lägger mig

Minst.

 

Det var ju lysande hur bra servern kunde funka här. Inget händer för fem öre när jag försöker skicka en kommentar i en annan blogg. Jag vill verkligen inte riskera att skicka dubblerade kommentarer, och försöker verkligen kolla om servern verkar vara i liv, med uppdateringar i andra fönster, och vet inte vad jag ska tro. Provar till sist några gånger till, och sista gången blir det äntligen kontakt, och - voíla, så har flickebarnet drabbats av fem identiska kommentarer från mig. Suck.

 

Hoppas nu man kan radera kommentarer man får likaväl som sina egna inlägg. Själv har jag ju inte fått några.... *kikar in i det andra fönstret och uppdaterar sidan* JO, jag har fått min första kommentar... jippi.... :o))


Kommentarer:
Postat av: Elina

Förstår att du längtar efter kärleken, det gjorde jag också under många år. Men tyvärr så blir man inte lycklig bara för att man har någon som älskar en, men man mår lite bättre.

Har du letat efter kärleken i din närhet. Jag och min sambo var kompisar i fem år innan vi blev ett par. Trodde aldrig att han kunde vara Mr Right :), vi var ju bara vänner. Men men, nu har vi snart varit tillsammans i tre år och förlovade oss i vintras.

Hoppas du hittar kärleken snart. Kram Elina.

Postat av: Pemer

Jag ska nog bli lyckligARE då i alla fall... :o)

Tjejkompisar har jag nästan bara fått sedan jag började testa nätdejting, innan dess hade jag aldrig ens det. Nu blir ju de flesta ständigt just vänner och inte mer, och... ja, man får väl se... när man minst anar det, eller vad är det de brukar säga... :o)

2005-07-11 @ 00:29:05
URL: http://pemer.net

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits