Psykopatiska stalkare - just det...

Det var just en sådan som påverkade mitt liv i en riktning bort ifrån fokus på riktigt allt här i livet som jag vill försöka hålla uppmärksamhet på, inklusive t ex bloggandet då... En riktigt störd, genuint ond människa med patologiskt behov av att trampa på andra för att känna sig tillfreds i sitt eget sorgliga jävla liv som började härja och startade en tråd om mig personligen på Flashback, http://www.flashback.info/showthread.php?t=528471

Hoppas vederbörandes liv förblir fortsatt jävligt och aldrig blir bra på någon punkt, en sådan äcklig jävla liten skithög som utan att blinka kan välja att börja hacka såpass på en annan människa förtjänar aldrig mer ett gott liv för egen del. En sådan total brist på spärrar mot hur man kan bete sig mot andra människor tror jag inte en enda sekund att man kan träna bort, vem "Gogge" än är så är han inget annat än ett jävla äckel som skulle tillföra världen mycket mer glädje efter ett skott i nacken. My five cents. Sug på den, Goggejävel...

Jag väljer att länka tråden trots att hans envetna stalkande inbegrep att hitta allsköns saker om mig som jag nämnt anonymt här och där, och varav kanske en hel del inte var saker som jag skulle ha velat nämna öppet. Tråden är så jäkla lång att knappast alltför många lär orka läsa hela, vare sig i sträck eller pö om pö.

De flesta som - företrädesvis på Aspergerforum - har känt till historien har uppmuntrat mig klart positivt med den mycket klarsynta inställningen "Äsch, ryck upp dig och inse att du bara helt enkelt inte ska ta åt dig av det där".

Till vilket jag bara kan svara - Jävligt lätt att säga. Kom igen om du hade varit med om det själv, så får vi se vad du hade sagt och hur du hade reagerat.

"Gogge" fick mig att förlora arbetet sedan början av årets fotbollssäsong med att jobba med statistik på Djurgårdens och Brommapojkarnas hemmamatcher, och att tappa farten med det mesta. Sedan hockeysäsongen startade har jag i stort sett orkat och hunnit att jobba med mina för mig i praktiken helt oavlönade arbeten med Huddinges och HockeyAllsvenskans hemsidor, och ofta knappt det. Och styrt upp ytterligare några av "mina" Aspergerträffar här hemma hos mig, eller - som senaste gången - i fritidslokalen.

Jag har drivits ännu mer in i livet där jag försöker finnas till bra mycket för andra, och har ovanligt lite tillbaka för det jag gör. Vilket i och för sig är mest försäkringskassans regelverks fel.

Problematiken för oss som har neuropsykiatriska funktionsnedsättningar att försöka satsa på att sköta ett arbete om möjligt på heltid är ju påfallande ofta att man kanske kan bita ihop och satsa på detta jobb, och sedan är helt slut och inte har någon som helst energi över till just något annat den resterande biten av dygnets vakna timmar.

Själv har jag hamnat därhän att jag i princip kör slut på mig på det viset genom arbetsuppgifter som de ekonomiska regelverken medvetet är upplagda så att jag inte ens tjänar mer på att utföra jämfört med om jag bara hade suttit stilla hemma och gjort ingenting för att få enbart min sjukersättning och bostadstillägg för pensionärer.... fy fan vilken samhällskonstruktion. Det minsta man kunde begära vore väl för fan att det kunde få göra någon enda liten skillnad mellan bidragen när man har klassats som 100% icke arbetsför och ingenting gör och arvoden om man kan börja pyssla med något produktivt i en takt man orkar med. Men där är samhället alltså uppbyggt så att man gärna kan få börja lägga tid och energi på arbete, uppdragsgivaren kan få betala in en del skatt - men den funktionsnedsatta som försöker göra något för att påverka sin situation får ändå inte tjäna mer än om han ingenting hade gjort.

Och i det läget ska mna dessutom råka ut för att trakasseras av ett ärkeäckel som den vidriga jävel som kallar sig GoggeGogelius på Flashback. Jävla avskum.



Så har mitt liv varit sedan slutet av sommaren...

Polisen ansåg inte att det fanns några spaningsuppslag, och Admin på Vilda Webben har ännu efter flera månader inte presterat ett enda svar på mail om att ett snabbt upplagt och sedan åter nerlagt konto på Vilda med enorm sannolikhet torde ha varit upplagt av "Gogge" och kunde ha varit ett spaningsuppslag för att komma åt vem han är. Vad det är härligt att leva ibland.... *suck*


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits