Nä fy fan...

...vilket taskigt - och larvigt - val de hade gjort med Zycomb-reklamen med mig. Bedrövligt larvigt gjort, och tarvligt mot mig.

Jag fick åtminstone intrycket att det var de vettiga inspelningarna av den renodlade reklamen för Zycomb och snacket om den där jämra näsflöjten och orkestern som skulle användas, men de börjar med rent övande och att jag står och tänker högt mellan vad jag upplevde som "de riktiga tagningarna", och har sedan valt en inspelning där jag drar annonstexten om nässprejen och spelar något riktigt dåligt som man inte hör över huvud taget vad det ska föreställa, trots att jag gjorde flera mycket bättre sådana inspelningar.

Skönt att jag just klippte mig så jag inte är helt lik mig... man kanske kan visa sig ute ändå... :o(

Nej, jag är verkligen besviken, jag blev så deppig och nerstämd att jag bara gick och lade mig en lång stund igen när jag hade sett det där spektaklet.

Skrev mycket mer ledsna inlägg än så här också här i bloggen, som jag åtminstone modifierar en smula nu. Men det var knäckande, sårande och gjorde ont att se! Jag tänker inte se ett dugg mer på TV4 själv på hela veckan, och tänker inte sträva efter att banda det där som minne av första gången man var med i TV-reklam på svensk TV...


Mycket besviken...


Kommentarer:
Postat av: kringresande i cyberspace

Du har inget att skämmas för! var inte så självkritisk

2007-03-19 @ 15:09:16
Postat av: Anders

Jag ser det inte som att det är självkritisk jag är. 20 sekunder med det upplägg de valde var inte vad jag ville se, och vad jag ville bjuda på av mig själv, och definivt inte vad de gav intryck av att jag skulle räkna med att det skulle handla om. Jag känner mig snöpligt lurad och en smula uthängd i en till stor del annan stil än jag trodde.

Och jag vet ju sedan inspelningen att det fanns bättre material att använda, som jag hade sett på med stolthet, "titta titta, vad jag gjorde den där dagen och som de ville visa på TV".

Det de använder känns mest bara som "neeeeej.... vad tråkiga de är, varför valde de DET HÄR???"

2007-03-19 @ 15:56:01
Postat av: kringresande i cyberspace

jahaja, tyckte det verkade som du var bedrövad över hur du framställdes i reklamen och ville bara säga att jag inte kan se något negativt i din medverkan.

ciao reser vidare...

2007-03-19 @ 16:03:46
Postat av: Anders

Okej, ja, det håller jag förstås med dig om! :o)

2007-03-19 @ 16:22:00
Postat av: Var väl inte så illa?

Hej!
Såg reklamen igår, T visste inget och gapade rätt ut "Där är ju Pemer!!!" ;-)

Det var väl inte så illa? Ganska gulligt faktiskt att det ser ut lite som om du står och funderar över den här mysko grejer som du har i handen.

Du vet ju hur det ligger till, men det gör ju inte den som tittar. Så jag tror inte att Du behöver vara särskilt missnöjd ändå. Reklamen och särskilt Du var heeeelt ok!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits