Vad nu då?

Jaha ja... Nu får man plötsligt se helt nya bud, idag heter det att "Beck 24" har galapremiär, "Den svaga länken", och de tre avslutande filmerna, "Den japanska shungamålningen", "Det tysta skriket" och "Guds namn" kommer på DVD under sommaren och hösten.

"I Guds namn", som är den riktiga titeln, skulle ju gå upp på bio påsken 2007? Det var den information vi fick när de sökte statister till den i somras. Trist att de byter vilken film som ska gå på bio!

Nåja, jag kommer kanske att synas på vita duken i Persbrandt-filmen "Gangster". Fast jag tvivlar på att jag kommer att synas, jag satt så långt bak i bild.

Ser i alla fall när jag söker runt efter ordentlig information att det definitivt är den verkliga 24:e och allra sista filmen jag är med i. Alltså är det "Beck 21" som har premiär i kväll. IMDB listar också "I Guds namn" som "season 3, episode 8" i den TV-serie de 24 Beck-filmerna officiellt är klassad som.

Man kanske skulle hugga tillbaks med avslöjandet nu, och förstöra överraskningen som vi blev tillsagda att givetvis hålla för oss själva......? *elakt flin*


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits