Speaker i Globen!

Min rösts karriär tog ett symboliskt laddat nytt steg på söndagen, när Huddinges speaker Kenta vaknade med 39 graders feber och inte kunde vara speaker på Mitt i-cupens finaler i Globen. Eftersom jag fanns på plats var jag det bästa valet, och tillräckligt många visste att jag också är en van hockey-speaker.

Så vid sex finaler i Globen ekade Pemers röst i Sveriges nationalarena, och fina lovord om den fick jag i mängder.


Livet kändes rätt kul tills man fick se sin Zycomb-reklam idag... suuuuuuck.....

Börjar väl hämta mig igen efter värsta deppandet när jag hade sett den skiten, men... nä, jag ska inte se åt en TV som visar TV4 mer den här veckan, det där vill jag fan aldrig se mer... :o//

Såååå skönt att det bara var på TV4 och just den här veckan det var aktuellt för visning!


Kommentarer:
Postat av: Marléne

KUL! Du är verklgen i full gång just nu och hittar på grejer överallt. Det är du värd!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits