Mästerbloggaren som bloggar så ofta och regelbundet...

Eller hur....? :o)

Fast det är klart, jag trodde ju - som jag muttrat över några gånger redan - att bloggande generellt innebar respons, om inte annat genom att alla som bloggade åtminstone kikade runt hos varandra, om inte annat på senaste inlägg på förstasidan, och så... så har jag ju hela tiden gjort själv, och är förvånad att det inte verkar gälla fler...

Så hade det inte känts så mycket som att tala för döva öron hade jag nog kommit igång från första början och bloggat som de driftigaste, som garanterat skriver minst två inlägg varje dag. Min intention var inte att bara skriva för mig själv...

Nåväl... ett nytt inlägg kommer strax...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits