BECK - Anders som statist

Jahapp. Plötsligt en dag ett missat samtal från ett nummer som gick till Svenska Filminstitutet när jag kollade numret. Hm... film-INSTITUTET? Nåja, det var väl något statistuppdrag? Lyssnade av meddelanden och där söker en tjej en statist till en BECK-inspelning onsdag 16 augusti. Är det något den kvällen? Nej, Huddinges första träningsmatch, Haninge borta är tisdag 15, och den andra, Nyköping borta, torsdag den 17.

Ringer upp. Katastrof. Hon har hunnit hitta någon annan till den inspelningen. Men hon behöver ju folk till andra scener.

Kan jag "statera" eftermiddag-kväll dagen innan, tisdag 15 augusti?

"Nej, absolut inte, den kvällen ska jag se träningsmatchen Haninge-Huddinge i Torvalla Ishall..."

SJÄLVKLART! Den kvällen skippar Huddinges webmaster lagets första träningsmatch för säsongen för jobb, fattas bara annat...

Sitta i en korridor i Sankt Görans sjukhus och vara sjuk. Kanon!

Hoppas verkligen det är GUNVALD som ska springa förbi, så jag kan ta Mr Persbrandt i näsan om alla år jag stod för serverutrymme för syrrans och mot slutet mer och mer min egen Persbrandt-sajt.... :o))

Eller rättare sagt, snacka lite vänskapligt om att kanske få till något BRA av den där sajten!!!




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits