Som sagt en gång förr...

Det är verkligen inte många som slumpar runt, kikar in på de senaste bloggarna på startsidan och så vidare här. Jag trodde nyfikenheten skulle vara större och att alla olika bloggare själva skulle smyga runt och läsa varandras bloggar och komma med kul kommentarer till varandra. Verkar vara väldigt lite sådant???

Hur blir egentligen vissa bloggar populära och lästa av massor av människor, om man blir så lite läst från början? NÅGON måste ju upptäcka en blogg först och ordet om den börja spridas? Men om nu de flesta bloggar bara är bloggaren själv som sitter och skriver, och knappt läser andras bloggar själv? Jag trodde det var där någonstans processen måste börja?


Kommentarer:
Postat av: Åsa

Ja, du vet vad jag tycker!! :-)
Jag själv har fan inte tid att kolla runt på olika bloggar. Men man undrar ju verkligen varför vissa blir så lästa och poppis.. Vad krävs att man skriver för att folk ska bli intresserade??

2006-04-18 @ 19:33:04
Postat av: Anders

Ja, det är verkligen frågan. Själv har jag lagt mig på en medvetet och avsiktligt mycket kontroversiell nivå för att de som kikar in och läser ska tappa hakan och börja tipsa vänner mer och mer att "läs hans blogg, han är fan inte klok..."

...men jag är ingen kändis från början, och har alltid haft något konstigt emot mig, sådant jag gör som hade varit skitbra gjort av någon annan och hamnat i tidningen blir snarare aktivt mörkat om jag så själv försöker kontakta massmedia??!?

Jag tycker ofta att det känns som om jag levde innesluten av ett gigantiskt Någon Annans Problem-fält á lá Douglas Adams....

"Äsch då, det är ju Anders Pemer, han som världen kretsar kring att ignorera och nonchalera..."

Eller??? Det är rätt ofattbart att det ska kunna kännas såpass mycket som att det är så... för det gör det verkligen...

2007-01-03 @ 05:09:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits