Lördag och vackert väder

Och en tripp till Bandhagen under dagen ska det bli för att hämta morsans SL-kort jag kan disponera i varje fall juli månad ut. Nu får gärna benet börja göra mindre ont, efter den pinsamma och lite förnedrande snubbelolyckan i onsdags kväll. Illa nog att gå med ett stort skrubbsår precis under knäet som om man var en 8-åring som cyklat omkull...

 

Jag tror allt jag ska försöka hinna med lite motion i simhallen idag också. Nog ska man bada i det här vädret, och om jag inte har särskilt nära till någon sjö med badplats (nåja, det finns det säkert nere vid Tullingesjön...) så har jag ju tillgång till simhall i grannhuset. Har legat av mig med simmandet ett bra tag nu. Jag var ju på väg ner från den helt otränades kilometer på ca tre kvart till tider som skulle ge en kilometertid under en halvtimme om man orkade med samma fart hela vägen. Och på sikt ska man väl orka det. Synd att det bara är 10-metersbassäng, bara...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits