Kommunikationen vid partnersökande

Jag kan få intrycket att många av de tjejer jag HAR lärt känna, men där det "naturligtvis" stannat vid vänskap, kan ta in på ett rent intellektuellt plan att jag är man och hetero och säkert skulle kunna vara något, men att det är på något sublimt undermedvetet plan som deras psyke inte kan läsa av mitt psyke som att vi skulle kunna passa ihop - som om jag hade utstrålningen av att vara bög eller något slags kasterad eunuck eller så...

Jag tror mer och mer när det gäller partnersökar-biten att det handlar alldeles fantastiskt mycket om undermedvetna signaler vi kommunicerar med, och så länge detta är ett helt outforskat område är det rätt kört för oss som har fel på våra sådana signaler... det är som om man var en felstämd fiol som skulle behöva stämmas om, men vi vet inget om den tekniken...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits