"Jag mötte Lassies valpar"

Mötte Fredrik Reinfeldts söner igår. Jag sitter i styrelsen i Astma- och Allergiförbundet lokalt i min kommunkrets, och är ungdomsansvarig i länsföreningen, och igår var jag ut med länsföreningens ena kanslist till det sommarläger "vi" arrangerar tillsammans med bl a Ungdomsförbundet Sveriges Flotta ute på Assö vid Barnens Ö. Där var pojkarna Reinfeldt deltagare. Speciellt den yngre var mycket lik sin far.

 

Jag har ju själv de partisympatierna att jag hoppas deras far blir näste statsminister, men jag nämnde inget om det för någon av dem. Någon måtta får det ju vara...


Kommentarer:
Postat av: Åsa

Tja... Är medlem i Astma och allergi förbundet. Allergiker mot pollen, pälsdjur, hasselnötter och skaldjur. Är dessutom även en Moderat...

Postat av: Pemer

Ah, min första kommentar... tack snälla du!! Kul att du är en av "mina" medlemmar, praktiskt taget, jag sitter ju i styrelsen i länsföreningen och du bor ju här i länet och är medlem, så du är väl med i någon lokalförening här i länet, då. Och samma parti sympatiserar vi med... *gillar*

2005-07-10 @ 02:36:16
URL: http://pemer.net

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits