Benet och foten

...skrämmer mig lite. Misskötte jag skadan å det gruvligaste med den långa promenaden igår med Tensy? Annars var det en jättetrevlig söndagspromenad, långt ut på Djurgården och vi satte oss ner  och pratade mer intensivt lite då och då. Denne Jesper har fått en fin tjej, jag hoppas han ska vara rädd om henne...

 

Smärtan så fort jag har börjat ta några steg, så att jag liksom fått halta fram mellan dator, TV-rum, kök, badrum och säng när jag bara varit hemma, gick över ganska fort när man började gå en längre sträcka. Men när jag var hemma och tog av mig sandalerna var ju foten uppsvullen på ett sätt den inte har varit före söndag... öhmmm.... *viss oro*

 

Svullnaden har delvis gått ner under natten nu, men de gräsliga blodförgiftningsliknande blåröda märkena från igår är kvar. Ska man hålla sig jäkligt stilla idag och ställa in Nyköping? Ringa och försöka skjuta upp morgondagens tandläkartid medan det ännu är över 24 timmar kvar? Frågetecknen hopas...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits